vrijdag 23 juli 2010

Eindelijk weer eens een Magnoliakaartje...


Het heeft even geduurd maar hier is dan weer eens een Magnoliakaartje! Bij http://www.wildorchidchallenge.blogspot.com/ is de komende twee weken een "Say it with flowers" challenge, dus daar kan ik dan meteen aan meedoen met deze kaart.
Ik heb de kaart "nagemaakt" uit de Cards Only, met papier van Magnolia. Verder heb ik de stempel met m'n copics ingekleurd. Er moet nog een tekst bij, maar daar wacht ik even mee totdat ik weet voor wie de kaart is...

5 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaatrje sigrid
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sigrid, bedankt voor je leuke reactie op m'n blog, zo kom ik op de jouwe! Wat een leuke kaarten heb je er op staan! Doei! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een super leuk kaartje!!
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sigrid this is gorgeous hun! Your Tilda is colored to beautifully and I love your choice of papers! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow so very beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.