zondag 9 augustus 2009

Eerste bericht van Sweet Magnolia Creations

Dit is het eerste berichtje van mijn blog. Ik heb geen idee hoe alles werkt, maar daar hoop ik snel achter te komen! Ik wens jullie veel kijkplezier!!
Deze kaart heb ik gemaakt met stempels uit de nieuwe Summerkit. Ik gebruik aquarelpotloden om de stempels in te kleuren waarna ik met een waterpen de kleuren 'uitveeg'.

Tilda heb ik gemat op groen papier (eerst even een rood randje gegeven met een inktkussentje) en met foamtape opgeplakt. Ik had geen leuk dessinpapier wat leuk bij dezeTilda stond, dus heb ik deze keer zelf achtergrondpapier gestempeld en ingekleurd.

De twee bloemetjes heb ik gestempeld, uitgeknipt en met foamtape opgeplakt zodat het meer diepte krijgt. Ten slotte nog twee lintjes erbij, tekststempel en twee brads en klaar is de zomerse Tilda!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.