dinsdag 2 maart 2010

It's your birthday!!


Op Create4fun zag ik een leuke sketch en ik dacht: laat ik eens een keertje meedoen! Het is een vrolijke verjaardagskaart geworden. Deze nieuwe stempel is erg schattig en het papier past er goed bij (ook al is het eigenlijk kerstpapier...(Colorful Christmas- My mind's eye)) Ik had in de vakantie wat stempeltjes met m'n zus geruild zodat ik weer wat nieuwe Tildaatjes heb!!
Bij Just Magnolia Challenge Blog was de challenge Birthdays zodat ik de kaart ook hier kan plaatsen :-)

3 opmerkingen:

  1. Sigrid, what a lovely card. Love the colours you have used for Tilda and the papers. Rosie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart.
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card love the colour combo.
    Thanks for joining us this week on JM.
    Hugs
    Sheila xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.