vrijdag 16 juli 2010

Zomercandy is binnen!

Zoals ik al eerder geschreven had, heb ik een zomercandy gewonnen bij Agitte Huberts. Van de week kreeg ik een leuk pakketje en dit zat erin (voor de nieuwsgierigen onder ons):

Een hele handige Copic etui voor het meenemen van 48 markers!! Zoals je ziet heb ik mijn markers erin gedaan en is de helft nog leeg...er is dus nog wel wat ruimte voor wat meer Copics (wat vervelend nou ;-)) Ik durf het bijna niet te zeggen maar....volgens mij heb ik ook bij Diny Sprakel de candy gewonnen. Ik heb anders nooit zoveel geluk! (Ik sta bijvoorbeeld áltijd in de verkeerde rij bij kassa's...) Jullie horen hier meer over! Tot later!

1 opmerking:

  1. Hallo Sigrid, je hebt bij mij ook gewonnen, zal je iets anders sturen dan dit mapje,
    Groet Diny
    p.s. heb je al gemaild met je adres?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.