maandag 15 november 2010

Taart!

Hier een paar foto's van mijn nieuwe hobby: taarten en cupcakes maken...
Deze taart heb ik op een workshop gemaakt:

Samen met Lisanne wat cupcakes gemaakt:

En als je dan zelf jarig bent, kun je natuurlijk geen slagroomtaart bij de supermarkt kopen... Voor het eerst een gestapelde taart, ze smaakten heerlijk:-)

Dit taartje heb ik voor vrienden gemaakt die 12 1/2 jaar getrouwd waren. Ze sparen voor een mooi cadeau, dus konden we op een leuke manier geld geven:

1 opmerking:

  1. Schitterend werk, mooi afgewerkt.
    Wat smeer jij ertussen als je een taart maakt ?
    Ik heb een demonstratie gevolgd en daar deden ze er boterroom tussen maar het probleem is dat ik geen boter lust.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.