zondag 16 augustus 2009

Inkleuren met stiften...

Ook ik ben "erin getrapt": stempelafdrukjes inkleuren met stiften.... In de vakantie heb ik 5 kleuren gekocht om het even uit te proberen. Dit is het resultaat:

Omdat ik niet alle kleuren had, heb ik de haren ingekleurd met m'n vertrouwde aquarelpotloden. Ook de achtergrond heb ik, met potlood, heel lichtblauw gemaakt (bijna niet te zien op de foto) De rest is met stiften gedaan. De kleuren zijn erg mooi en helder, vind ik. Alle stukjes zijn gemat. Het zigzagrandje op het paarse papier heb ik niet met de naaimachine gedaan, maar dit is gestempeld. Verder heb ik m'n nietmachine weer eens gebruikt, een leuk tekststempeltje erbij en de kaart is klaar om te versturen!
Weer bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!!

Liefs,
Sigrid.